Tellimine
Valige Teile sobiv toode ja lisage see ostukorvi. Ostukorvist leiate tellimuse ülevaate ning saate sisestada ka sooduskoodi. Maksimiseks vajutage nupule “Mine maksma“, mis viib Teid tellimuse vormistamise lehele. Sellel lehel Saate valida endale sobiliku transpordiviisi ning sisestada vajalikud andmed. Andmed peavad olema 100% korrektsed, et kaup jõuaks ilusti Teieni. Kinnitage tellimus. Pärast tellimuse kinnitamist saadetakse Teile arve Teie poolt sisestatud e-posti aadressile.
NB! Tellimus tühistatakse kui Te ei ole tellimuse eest tasunud 3 päeva jooksul tellimuse vormistamise hetkest arvates.
Toodete eest tasumine
Toodete eest on võimalik tasuda:
- 1 internetipanga kaudu (nupp „Pangalink“), valides endale sobiva krediidiasutuse, kelle internetipanga vahendusel soovite Kauba eest tasuda;
- 2 ülekande arve alusel (nupp „Arvega“). Kauba eest tuleb tasuda 3 päeva jooksul, hilisema tasumise korral palun anda sellest teada e-maili teel: info@um5.ee
- 3 Montonio järelmaksuga või maksa osadena/järgmisel kuul. Lisainfot loe siit
- 4 ESTO järelmaksuga või ESTO3 makseviisiga. Lisainfot loe siit
Tellimuse tühistamine
Teil on õigus oma tellimus tühistada peale ostu sooritust, kuid seda saab teha enne kauba väljastust. Tühistamiseks tuleb saata teade info@um5.ee või helistada +372 555 219 16. Kui tellimus on kulleriga teele pandud, ei ole võimalik enam tellimust tühistada. Siis tuleb vormsitada kauba tagastus ja saata toode meile tagasi. Toote tagastusvormi leiate siit.
Kauba kättetoimetamine
Olenemata saadetise kaalust ja kättetoimetamise kohast (Eestis) on saatmine pakiautomaatidesse tasuta, kui tellimuse hind on üle 50 EUR. Tellimused kuni 49.99 EUR (49.99 k a) on kättetoimetamise hind vastavalt kas 2,99 EUR pakiautomaadi teenus või 5 EUR Omniva, Smartpost või DPD kullerteenus.
Kaubad on kõik laos olemas, seega kui tellite kauba ja valite kättetoimetuse viisiks Aardla 23B Tartu, siis võite kaubale järele tulla peale SMS teavitust, et Teie kaup on komplekteeritud (avatud E-R 8.00 – 17.30, L: 10.00-15.00). Kui valite kättetoimetamise viisiks meie Tallinna esinduspoe, siis võite tootele järele tulla 3 tööpäeva pärast peale tellimuse tegemist või peale SMS teavitust (avatud E-R 9.00 – 18.00 ja L 9.00-15.00 (v.a suveperioodil ja pühadel).
Tarneaeg
Kõik tellimused, mis on esitatud tööpäevadel E-R, kuni kella 13.00, jõuavad Sinuni 48-72h jooksul. Kui tellimus on vormistatud nädalavahetusel (ajavahemikul: reedel pärast kella 13.00 kuni esmaspäeval kella 9.00ni) või riigipühal, hakkab 48-tunnine tähtaeg jooksma nädalavahetusele või riigipühale järgneva esimese tööpäeva kella 9.00-st.
Kui e-poes toimuvad kampaaniad, on tarneajad pikemad, kuna tellimuste kogused on suuremad ning lisaks on ka pakiautomaadid rohkem koormatud. Kampaaniate ajal on tarne 2-5 tööpäeva.
Juhul, kui pakk pole Teieni jõudnud 5 tööpäeva jooksu, siis palun võtke meiega ühendust e-maili teel: info@um5.ee
NB! Kui Teil on tellimusega väga kiire, siis teavita meid sellest: info@um5.ee kaudu ja me püüame toimetada paki Sinuni võimalikult kiiresti.
Kauba tagastamine
Kui kliendile ostetud kaup mingitel põhjustel ei sobi, on see võimalik tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastamisel pakutakse kliendile ostusumma tagastust või toote vahetamist teise toote vastu.
Nõuded kauba tagastamisel:
- Kliendil tuleb täita tagastusvorm 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
- Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Seejuures on oluline, et ettevõtja ei või raha tagastamisega viivitada seni kuni on kauba reaalselt kätte saanud, vaid oluline on hetk, kui tarbija on kauba müüjale postitanud (postiasutusele andnund, kullerile edastanud vmt).
- Ümbervahetatav või tagastatav toode ei või olla kahjustatud või kasutamisjälgedega. Toode peab olema originaalpakendis ja ning säilitatud peavad olema kõik tootesildid ja markeeringud.
- Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab klient asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest.
- Klient on kohustatud avama toote pakendi alati ettevaatlikult, seda mitte kahjustades. Kui pakendit ei ole võimalik avada seda rikkumata, ei ole toote tagastamine originaalpakendis nõutav.
- Mitte sobiliku kauba tagastab klient omal kulul. Tasuta on võimalik kaupa tagastada Uuem Viis OÜ kauplustesse.
- Puudusega ja/või praaktoodete puhul toimub toote ümbervahetamine või tagastamine müüja kulul.
- Ümbervahetamisel saadetakse kliendile uus toode peale ümbervahetatava toote saabumist lattu. Ümbervahetatav toode saadetakse müüja kulul.
- Ostusumma tagastatakse kliendile 14 päeva jooksul alates tagastusvormi täitmisest. Raha tagastatakse arvelduskontole, millega klient toote eest maksis.
Tagastamiseks palun täitke kauba tagastamise vorm, mille leiate siit.
Pretensioonide esitamine
- Pretensiooni esitamise aeg on eraisikust kliendil 2 aastat alates toote kättesaamisest.
- Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
- Puuduste ilmnemise korral kohustub klient müüjat sellest teavitama koheselt. Selleks tuleb saata kliendil oma kontaktandmed, tuleb kirjeldada probleemi täpselt (vajadusel lisada pildid) ning arvenumber e-postile info@um5.ee. Palume lõpetada toote kasutamine koheselt peale vea ilmnemist.
- Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
- Kui viga on tekkinud tootja süül ja toodet ei ole võimalik parandada on kliendil õigus täielikule rahalisele tagastusele või uue toote vastu vahetamisele.
- Pretensioonide esitamisele on aluseks otsuarve või ostutšekk.
- Pretensioonile ei kuulu toode, kui avastatakse et klient on vigastanud toodet ise.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda
Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.
Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust
tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
Tellimuse esitamisel nõustudes müügitingimustega nõustub klient ka meie privaatsustingimustega. Privaatsustingimustest saate lugeda siit.